Shopping, barnkalas och jobbnatt

publicerat i Allmänt;
Tack vare Fitline vaknar jag numera pigg och glad efter en god natts sömn, så utan att stressa hann jag iväg till Knalleland på dagen idag för att köpa present till fina lill-kusinen som alldeles nyss fyllt hela 9 år. Hur hände det? Det var ju alldeles nyss hon var en liten skitunge på 3 år :-P. Hon önskade sig kläder, så det fick hon och tydligen är jag så bra på att välja kläder i hennes smak för byta ville hon absolut inte göra :).
 
Den där kusinen är inte som alla andra 9-åringar, hon hade nämligen önskat sig pastasallad med skinka och tzatsiki som kalasmat -helt fantastiskt gott var det och moster hade till och med bakat supergott bröd att ha till -lyxmiddag innan jobbet kallade!
 
Kom nyss hem från jobbet, fitlines återhämtning uppdrucken och nu ska jag soooova!
 
Råkade ta fram min mobil på kalaset så jag hittade en massa nya bilder i albumet, bland annat det här på de fina systrarna -som definitivt är lite tokiga ;).
 
 
Hoppas ni sover gott nu mina vänner -kram på er!
 

Kommentera inlägget här :