Första promenaden...

publicerat i Projekt Hälsa;
...med podcast-sällskap! Efter en halvtimme kändes det både här och där i kroppen, så det var välbehövligt och det är en rutin som är här för att stanna.
 
Under tiden jag gick så lyssnade jag på en podcast med Jillian Michaels -trevligt sällskap :). En annan app som jag testade var "Mina Spår" och den mätte sträckan, hastighet och tid/km -bland annat. Statistik är kul, på så sätt kan man lättare följa sina framsteg tycker jag!
 
Hmm...nu har jag försökt fixa till en bild så att den ser bra ut, men det går inte så bra för tillfället, så här är en länk till kartan med lite statistik, om nån skulle va intresserad :P.
 
https://maps.google.com/maps/ms?msa=0&msid=204751330361057816631.0004d8c397276e981886f
 
Nu -112 på liv och död, nån form av kvällsmat och lite stickning på det :).
 
Kram på er!

Taggar: Jillian Michaels, podcast, powerwalk, promenad;

Kommentera inlägget här :