Minnen

publicerat i Allmänt;
Tänker på det första jag virkade. En liten grytlapp som såg ut som Eiffeltornet eftersom jag glömde det där med vändmaskor ;).

Tänker på första hästen jag red på (som vuxen) -Stora Blues. Inte världens finaste exemplar på en häst, men hon var lugn och go och hööög :).

Tänker på hur lugnt och skönt det var att skritta runt på Bluesan medan Fian svischade förbi på "lilla" Sanden, underbara Sand -vad jag saknar dig <3.

Tänker på hur tankebefriande det är att dansa riktigt fort, snurr på snurr på snurr...spinn, spinn, spinn.

Tänker på vilket lyckopiller det är att galoppera bästa Zoéga i skogen... eller hur underbart det var förra sommaren -en ridtur med goaste Fian och fulla på rosévin var vi. En skrittur i mysbrallor och tygskor <3.

Oj...nu blev det visst mycket hästar ;).

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av hemlisvän:

jag har ALDRIG ridit på en riktig häst men de är nått jag skulle vilja porva....

2:a kommentar, skriven , av hemlisvän:

jag har 1 man 2 barn 4 barnbarn och 2 barnbarns barn bor på 10:de våningen har haft katt

nu har jag bara dammänglar under sängen

3:e kommentar, skriven , av Christin:

Nu tror jag att jag vet vem du är, men fler ledtrådar är väldigt välkomna :)



Mysigt med en så stor familj, då har du många att virka/sticka till :).

Kommentera inlägget här :