Jobbvecka

publicerat i Allmänt;
Den här veckan har jag jobbat dagtid i 4 dagar, 10-timmarspass, men helt vanliga taxipass. Jag är helt tokslut nu. Jag är inte van vid att jobba dag och jag är inte van vid att jobba längre, plus att jag är sjuk och det gör att jag blir helt slut efter en halv dag. Men med lite rast mitt på dagen så funkar det! Nu vilar jag lite efter middagen så att jag kan få gjort nåt ikväll :).

Jag hade tänkt mig att virka klart en mössa och så några rutor till TaxiLisas filt. Jag var inne på Rusta för att köpa det goa, naturvita garnet som jag ville ha till min mössa, men det var slut så det blev ett grått nystan till. Det funkar fint till en mössa också :). Förresten så kan jag tipsa om att de hade rea på nåt mjukt och skönt akrylgarn. 10 för 100kr, 50grams nystan. Ganska utplockat, men det fanns blått, svart och rött kvar :). Väldigt sällan jag rekommenderar akrylgarn, men detta var riktigt skönt. Samma sak med det jag virkar mössor av, det är Sirkus av Novita. Nån som testat det?

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av hemlisvän:

få se om jag kan hitta de vita garnet här i Jag har nog kommit på vad de skall vara i ditt paket men jag är lite osäker om du gillar smaksatt kaffe? eller om de skall vara ett rogivande te?

Kram i all hemlighet

2:a kommentar, skriven , av hemlisvän:

en liten hint om vem jag är...har två adresser, bor på två ställen

3:e kommentar, skriven , av Christin:

men ååå...det ringer en liten klocka när du säger två adresser... får klura lite till dock ;).



För övrigt så har jag blivit en te-drickare...men jag blir glad vad som än finns i paketet :). Kram tillbaks!

4:e kommentar, skriven , av hemlisvän:

var på Rusta i dag men hittade inget garn...bara trassliga små högar som inte såg så roliga ut så de skippade jag....men jag har annat på G även om de kan ta till slutet av nästa vecka innan paketet kommer till postlådan

Kommentera inlägget här :