En liten uppdatering :)

publicerat i Allmänt;
Jag försöker få in bilderna på min kamera till datorn, men det vill sig inte alls... blir så trött på att det krånglar. Orkar inte leta reda på en lösning just nu, så det får jag ta senare.

Jag som så gärna ville visa allt fint jag virkat den senaste tiden. Det har blivit en baby-mössa, en dock mössa, massor med olika rutor, en traktor, ett monster, en boll, lite fler grytlappar, några hjärtan, lite blommor och ett par stooora rutom som ska bli en filt till mig.

För övrigt så jobbar jag lite mer nu än tidigare, i alla fall tillfälligt. Det är på taxi, igen. Det är ganska okej, men jag önskar att jag får ett annat, lite mer "vanligt" jobb snart, jag orkar inte riktigt med att byta från natt-pass till dag-pass samma vecka. Dessutom vill jag ha nåt mer säkert, eftersom jag bara är timanställd nu. Det skulle ju funka med timanställning på nåt annat ställe också, jag kan ju alltid komplettera med taxi :). Det är ju skönt att veta :).

Nån lägenhet har jag inte hittat än. Jag skulle fått en på Sjöbo i 2a hand, men tyvärr för mig så fick den killen fast jobb i Sverige, så det blev ingen Norge-resa för honom. Självklart är det kul att han fått fast jobb, men jag hade verkligen sett fram emot att flytta till nåt eget... Hoppas jag får napp på nåt annat ställe snart! Vet ni nåt så säg till!

Det funkar annars bra att bo hos mormor och morfar, men det känns inte riktigt rättvist mot dem att jag bor här... Men det känns bra att kunna hjälpa dem mer än vad jag har gjort de senaste åren, men det kan jag ju göra även om jag inte bor här. Jag har sökt en lägenhet på torget i Dalsjöfors, en 2a, men lägenheterna verkar gå åt fort här, så jag hoppas inte på nåt, men det vore kul om jag skulle få den :).

Nu ska jag återgå till mitt virkande. Det har verkligen blivit ett beroende ;).

Kommentera inlägget här :