En liten bild-uppdatering :)

publicerat i Pyssel å sånt;
Som ni säkert vet vid det här laget så virkar jag en hel del. Jag har gått från att bara virka mängder med grytlappar (blir en o annan då och då fortfarande) till en massa annat kul :)


Min nya mössa som jag faktiskt är väldigt stolt över :). Virkade flätor!


Till vänster är det en dockmössa till lill-kusinen och den stora ska lilla Alicia få :)


En traktor till traktor-galne Joel och lillasyster Alicia får en "boll" -den allra första saken jag gjorde som inte var en grytlapp ;).


Restgarns-ätare :). Ett gäng nåldynor, som jag säkerligen kommer att göra fler av. Det smidiga med de här virkade är att även stoppnålen kan få va med här :).


Ett par hjärtan, blir fler sådana också :)


En söt liten blomma, min första African Flower och en test-mormorsruta :)


En grytlapp...jag var sur när jag gjorde den, men egentligen så är hon ingen bitch <3


De första två rutorna till en filt till mig själv, men just nu funderar jag på om jag ska göra kuddar av dessa rutor i stället och ge bort?


Så, nu vet ni lite av vad jag pysslar med om dagarna när jag inte söker jobb eller lägenheter :). Om ni vill beställa nåt så går det jättebra! Hör bara av er med era önskemål!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Marie:

Så duktig du är!! Jag skulle vilja beställa hjärtan och en liten kossa! Kram

2:a kommentar, skriven , av Christin:

Tack! :) Kossan står redan på att göra-listan :). Hjärtan ska du såklart också få! Kram tillbaks

Kommentera inlägget här :