Lägenhet!!!!

publicerat i Allmänt;
Ge mig en lägenhet i Stenungsund nuuu!!! Nog för att jag trivs kanon på Lyckans, så har suget efter en egen lägenhet startat på riktigt nu. Och det är otroligt längesen jag längtade hem till mig. Nog för att jag har svarta dagar och att jag tycker att bästa lösningen på allt är att sätta bilen i en bergvägg ibland, så börjar jag i alla fall få ganska många bra dagar nu. Och jag vill ha en egen lägenhet! Jag gillar att bo på landet, som jag gör nu. Jag gillar att kunna gå ut till hästarna när jag vill, att jag kan kolla när Fia rider ofta, att jag kan ta med mig en häst ut på en promenad, att jag kan jobba mig fysiskt trött.

Men ibland kan jag inte låta bli att bli lite stressad här också, det är så mycket att göra och ibland hinner jag liksom inte med allt som jag planerat göra en dag. Men att få ta in hästarna på kvällen är nog det bästa som finns...det är så underbart att sitta i stallet en stund efteråt och bara vara. Då är livet bra.

Men som sagt, jag är helt övertygad om att jag kan jobba här på Lyckans när jag vill även om jag har en egen lägenhet. Jag längtar efter att äntligen få tid och möjlighet till att inreda efter hur jag vill ha det, inte bara en massa omatchade möbler och en lägenhet utan personlighet. Jag längtar efter att trivas hemma hos mig. jag trivdes aldrig på Sunningen, varken före eller efter Sofia flyttat. Det funkade helt enkelt inte för mig. Det var bara fel!

Sååå, råkar ni se en annons eller känner ni nån son känner nån som har en lägenhet att hyra ut, säg till mig!!! :)

Kommentera inlägget här :