knäpp

publicerat i Allmänt;
Jag känner inte igen mig själv nu. De senaste två-tre veckorna har jag blivit mer tanklös, jag glömmer saker, jag behandlar de närmaste som skit, försvinner alldeles för lätt i mina egna tankar och jag känner mig bara allmänt...ja, knäpp! Bot på detta? Mirakelpiller kanske? Finns det sånna? I så fall tar jag gärna ett par!

Förutom att jag behöver skaffa en bil, så letar jag även desperat efter ett jobb och en lägenhet. Nån som har några förslag?

Jag tror att jag håller på att balla ur fullständigt...jag undrar bara när kraschen kommer... Sjukt jobbigt att gå och vänta på den. Förhoppningsvis kommer den inte! Jag tror det är bra att jag har att göra, för när jag kommer in på kvällen så är jag så trött att jag somnar nästan så fort jag lägger mig i sängen. Det är i alla fall positivt! Det som är mitt problem på kvällarna nu är väl att jag har lite svårt att just lägga mig ner i sängen, men det blir i alla fall bättre och bättre, men det är ju fortfarande en del jag vill göra innan jag somnar. Kanske inte så viktiga saker, men jag vill ändå kolla tidningarna på nätet, kolla om det står nåt nytt i bloggarna jag följer och gärna läsa en stund, men det hinner jag oftast inte med...eller, sanningen är väl att jag är för trött för att läsa. En ljudbok hade nog passat bra i stället...

Men nu ska jag lägga mig ner i den där sängen...alldeles för trött nu, känner mig som en pensionär...

Kommentera inlägget här :