kaos

publicerat i Allmänt;
Jag sitter i mitt lilla krypin och katten ligger brevid och spinner som bara hon kan. En riktig liten goskatt är hon. Själv känner jag mig lite nere, jag har inte riktigt kraft nog till att vara den där sociala människan nu. Att ens tänka på att skratta gör mig trött. Jag är nog den tråkigaste nån kan umgås med just nu. Allra helst vill jag bara ligga i sängen och sova. Det ska jag i och för sig snart göra, men jag menade ju inte nu. Jag menade allmänt. Men jag försöker tamejfan att inte ge vika för den önskan! Jag ser till att jag varje tisdag åker till Göteborg för min kurs och det är väldigt skönt och jag brukar alltid känna mig lite upplyft efteråt. Det är bra att jympa hjärnan!

Eftersom jag bor som jag gör just nu, kan jag alltid gå ut och jobba på gården om jag blir alldeles för frustrerad, rastlös eller känner att jag behöver nåt att sysselsätta händerna med. Mocka skit funkar jättebra!

Men just nu är det kaos. Och jag är livrädd. Men jag kör på ändå, på sikt blir det bra! (hoppas jag)

Kommentera inlägget här :