vågar inte somna

publicerat i Allmänt;
Ligger vaken trots att jag är så fruktansvärt trött... egentligen så vill jag sova, men alla drömmar den senaste tiden stoppar mig. De har varit så verkliga. Bara en mardröm, men alla är så fruktansvärt verkliga! Jag är bara ledsen när jag vaknar och jag är så trött på det!!!

Jag har med flit "glömt" att stänga dörren in till mig så att katterna kan komma in o hålla mig sällskap. Jag har ju liksom vant mig vid att ha min katt sovandes hos mig, känns tomt nu. En av mormors katter, Rosa ligger i soffan och min gos-pelle Gulo ligger i en av fåtöljerna och spinner, nöjd över att få va inne (hos mig tänker jag lite egoistiskt) i vardagsrummet.

Ligger i sängen och lyssnar på radio...snart somnar jag, men jag klamrar mig ännu fast vid medvetandet.
sweet dreams to the lucky ones able to sleep...

Kommentera inlägget här :