Böcker, böcker, böcker

publicerat i Med näsan i en bok;
Jag har alltid varit en läslus, så det var extra roligt för mig att låna ut en låda med mina ungdomsböcker till min 12-åriga kusin idag :). Det är så mycket fart i den tjejen, så hon behöver den där lilla stunden stillhet tillsammans med en bok då och då. Hon spelar fotboll, bandy och simmar. Tidigare var det tennis och scouter också. Men jag gillar att hon testar massor med olika saker. Fast fotbollen vill hon inte släppa, det andra varierar, men fotbollen blir kvar.

Jag var på biblioteket härom dagen, jag skulle bara låna nån skönlitterär bok och kanske nån hästbok. Jomenvisst...kom hem med ett tiotal böcker om hästar, en kattbok och två skönlitterära! Det går ju liksom inte att hindra mig ;).

Just nu är jag helt slut...det krävs inte mycket för att trötta ut mig nu...biverkning av den äckliga depressionen antar jag. Jag känner mig inte jättetrevlig hela tiden heller, min favorittid på dagen är just nu, på kvällen när jag får nedervåningen för mig själv och kan skrota runt som jag vill. Det tycker jag är mysigt. Gå runt och småstäda, plocka i ordning osv. Men nu ska jag nog öppna en av alla böcker jag lånade!

Kommentera inlägget här :