Utmaning!

publicerat i Allmänt;
Jag har blivit utmanad i en bloggutmaning av Anna, tjejen som ser till att jag gör allt på BodyPumpen. Mellan dig och mig...jag tror att den bruden gillar utmaningar i alla dess former ;-).

Ok, då kör vi!


Regler:
1. Publicera reglerna på din blogg.
2. Svara på de sex 4-sakerna
3. Meddela de utmanade på deras bloggar

4 favoritprogram
1. Grey's Anatomy
2. Law and order -svu
3. Biggest loser (kändiskär i Jillian, haha ;-))
4. Vänner (funkar alltid!)

4 saker jag gjorde igår

1. Red på vackraste Sand
2. Spelade fotboll med goaste Odin
3. Hade en underbar dag med Fia
4. Tankade bilen full för andra gången på 3 dagar...

4 saker jag ser fram emot

1. Nästa ridtur på Sanden :-)
2. Veckans träning
3. Att flytta tillbaka till Uddevalla!
4.

4 favoritrestauranger
1. Napoli i Uddevalla
2. Grekiska Tavernan i Borås
3. Det där caféet i Mölmö i saluhallen, seriöst världens bästa bagels!
4. Babbel i Borås

4 saker på min önskelista
1. Dietistutbildningen!
2. Nya träningskläder
3. En egen lägenhet i Uddevalla + jobb där
4. Ett fräscht gym i Bengtsfors (snodde från Anna!)

4 personer jag utmanar
1. Linda
2. Lizzie
3. Lina
4. Hmm...kan ju inte skicka tillbaka, så nu vet jag inte vem jag ska skriva...känner ju inte så många med bloggar ;-)

Wiie, nu va det klart!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Maria:

Men bagericafet finns ju inte kvar! Men världens godaste bagels finns numera i Lund på Mondo!!

2:a kommentar, skriven , av Emma:

Haha, snodde oxå den från Anna.

Kommentera inlägget här :