PH vecka 16

publicerat i Projekt Hälsa;
Veckan som har gått har varit bra. I alla fall träningsmässigt. Det har blivit två cirkelgymspass på Friskis, ett i söndags och ett i onsdags, och dessutom en promenad. Det har resulterat i minus 0,3kg på vågen och det är jag faktiskt väldigt nöjd med, med tanke på att det har slunkit ner en och annan chokladbit för mycket i veckan.

Våren är här och allt känns så bra då. Jag är piggare, sover mindre, äter bättre och kommer ut på promenader lite här och var. Livet är rätt skönt ändå :-).

Just nu sitter jag och hoppas på att nån ska avboka sin plats på cirkelpasset på söndag, för då vill jag verkligen träna. Än så länge ser det kört ut, men jag har bokat ett pass på måndag istället, fast jag hoppas fortfarande på söndag. Om inte annat får jag väl lura med mig nån ut på en promenad på söndag. Nån som är frivillig?

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen är det dags att laga lite mat och sen ska jag jobba från kl 19 till kl 6. Kul va? ;-)

Kommentera inlägget här :