Andra simturen

publicerat i Projekt Hälsa;
Idag har jag varit och simmat igen, för andra gången. Kom till badhuset lite innan kl 14, lite för sent faktiskt. Framåt tre-tiden blev det väldigt mycket folk där, så det var inte lika lugnt som förra gången. Nästa gång ska jag vara där runt tolv-tiden, det är nog ganska lagom.

Det blev 50 längder idag, eller ska jag säga 52 minuter? Jag simmade riktigt jäkla långsamt idag...det märkte jag när jag blev omsimmad lite då och då, men jag simmade i alla fall längre tid än vad många andra gjorde. Det känns riktigt skönt att ha varit och simmat idag. Dessutom förbränner jag mer när jag simmar än när jag är ute och går, i alla fall om man ska tro på de olika testen på iForm. Det är i alla fall roligt att se på ett ungefär hur mycket det är man förbränner.

När jag kom hem så lagade jag mat och idag blev det lax med ärter, morötter och potatis. Riktigt gott! Och så har det blivit en kiwi också.

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på...nån som har nåt förslag?

Kommentera inlägget här :