Shopping!

publicerat i Allmänt;
Jajjemensan!

I går var jag och inhandlade ett par walking-skor till mina, numera, otroligt viktiga promenader. Jag har inte gått en hel promenad med dem än, men det känns sköna och riktigt bra. Tror att jag har gjort ett bra köp! Samtidigt så passade jag på att köpa mig ett par riktiga träninsskor också. Jag ska ju köpa ett Friskiskort i morgon! Jag ser verkligen fram emot att börja där igen. Nu ska jag satsa på lite gym-träning och så ska jag försöka gå på danspassen. Det ska bli kul!

I dag har jag också varit och shoppat! Ett par nya jeans blev det bland annat, nice, nice. På samma ställe köpte jag även en ny vinterjacka. Wohoo! Det var välbehövligt. Trevligt värre var det! Hittade även en ny sport-bh, den var till och med på rea. "Bara" 250 kr, som hittat!

Sen så gick jag vidare och köpte mig två tunikor eller väldigt långa linnen...det beror lite på vad man känner för att kalla dem. Väldigt sköna är de i alla fall, likaså tightsen jag införskaffade mig och toppen med en smiley på. Det blev helt enkelt en väldigt trevlig shoppingrunda!

Som avslutades med kinamat. Och nu är jag överdrivet mätt. Ska nog trotsa regnet och gå på en promenad. Japp, det låter som en bra idé, då får jag ju chans till att utvärdera mina nya skor också!

Simma lugnt!

Speciellt om du bor i Borås.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lina:

Jag vill också! När ska jag få tid för shopping?
Avundsjuk :(
kram

2:a kommentar, skriven , av Lina:

Nu har jag vart på stan en stund i lördags. Tror du jag hittade något då? Nä, självklart inte... Shopping är inte för mig tydligen...

Kommentera inlägget här :