Planer

publicerat i Allmänt;
Mina planer för dagen var att se klart på sista säsongen av Alias, hade sista avsnittet kvar och det har jag sett nu. Alltså, jag gillar serien, men jag blev lite besviken faktiskt. Sista säsongen var inte alls lika bra som de tidigare, tycker jag då. Men nu ska inte jag spoila serien för de som inte har sett klart den än.

Let's talk about something else.

Imorgon ska jag på bio med Hanna och Nina, vi ska se Nina Frisk. Har inte så stor koll på vad den filmen handlar om, men det blir nog bra. Det ska i alla fall bli riktigt kul att gå på bio, det var verkligen länge sen sist. Förra gången var det också med Hanna, men jag kommer inte ihåg vilken film vi såg. Det var på Bergakungen, det var riktigt coolt. Jag gillar att gå på bio, det är nån speciell känsla. Jag borde gå på bio oftare.

Nån som vill hänga på?

Fast jag ar ganska ofta en egen version av hemma-bio.

Film eller tv-serie
Film-mat
Popcorn
Choklad
Dricka


Then I'm all set!

Fast det är ju ännu roligare om man har lite polare här också...men alla är liksom på varsitt håll, så det blir inte så ofta. Jag borde ordna en filmkväll. Japp!
Tips på dag?

Sen så ska vi hitta en dag, som så många som möjligt kan komma på, när vi ska ha Maries baby-shower. Hmm....undrar hur det kommer att gå?

Well, det blir nog bra. Nu ska jag hitta på nåt annat, som inte innehåller användandet av en dator.
Några förslag?

Kommentera inlägget här :