Vad har hänt?

publicerat i Allmänt;
Ja, det är väl en bra fråga för här har ju definitivt ingenting hänt. Fast det har faktiskt hänt en hel del de senaste månaderna. Här kommer en lite uppdatering.

För er som har undrat så är det den här bilen jag bor i för det mesta nu:



Det här är alltså "min" taxi! Undrar ni nåt så hittar ni mig förmodligen i just den bilen. Jag gör ju i och för sig ett och annat gästspel i andra taxis också, men inte särskilt ofta. Försöker ni däremot få kontakt med mig i taxin om en vecka ungefär, så gå inte det för då har jag semester! Wohoo! Hur coolt är inte det. Två och en halv vecka av inget jobb alls! Den första veckan så försvinner jag långt här ifrån också, närmare bestämt till det här huset:




Innan jag berättar mer om det huset så har jag lite bilder från min kusins studentfirande. Det var i början av juni och jag hade jobbat natt och var svintrött plus att mina skor var för små! Fruktansvärt irriterande, men det blev mycket bättre när jag fick ta av mig skorna och gå barfota. Det var mycket bättre! Jag lyckades också bränna mig nåt otroligt, men med massor av fuktighetskräm och after sun lotion, så blev det mycket bättre :-). Anyway, här kommer en bild på studentkusinen och lillebror kusin, faster Ammi och faster Marianne:

               
Jonatan och David         Ammi                                Marianne

Ananassen var god, eller vad säger du Ammi?


I juni så fyllde Maria år också! Så här såg hon ut när hon öppnade paket:

 
Hon fick en SingStar skiva! Jag behöver väl inte säga att vi skrämde livet ur Marias föräldrar när de kom hem?



Jag har varit på dop också, två stycken faktiskt. Det verkar krylla av bebisar just nu! Mitt kusinbarn Jonathan föddes i mars och han döptes i slutet av maj. Tyvärr hade jag ingen kamera med mig då...konstigt. På Stellas dop hade jag däremot med mig kameran! Här är Stella med sina faddrar och sina coola föräldrar:



Hittade även en bild på Stella och mig som Hanna tog för nån vecka sen:


Visst är vi fina?

Om ni vill läsa mer om Stella så kan ni göra det på hennes blogg.



Den 7e juli föddes en till bebis. Nämligen Maries lilla Matilda! Henne ska jag åka och hälsa på när jag bor i huset på bilden längst upp. Hon bor nämligen långt här ifrån i en liten by sex hela mil från den ännu mindre byn Dals Långed, där det huset bor.


Matilda


Nu har ni fått en liten uppdatering om vad som har hänt den senaste tiden i alla fall. Jag kommer definitivt att blogga lite mer framöver nu, det finns ju alltid nåt man kan skriva om!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Maria:

Kul med lite uppdatering!! Och bilder på alla bebisarna!!!

2:a kommentar, skriven , av Marie:

Verkligen kul med en uppsatering!
Kram!

Kommentera inlägget här :