15 med Paolo -utvärdering 1

publicerat i Projekt Hälsa;
Sådär, då har jag testat första cirkelträningen på dvdn som kom med tidningen ToppHälsa i sista numret. Jag blev svettig, tyckte det var jobbigt, jag kommer säkert ha lite träningsvärk imorgon -men jösses vad det vore bra om man memorerat cirkeln före man startat!!!
 
Bytena mellan övningarna gick fort, lite för fort eftersom han inte sa till att det var ett byte på gång, utan helt plötsligt växlade det bara. Jag spelade dvdn på datorn och den stod på min fotpall så att jag skulle se samtidigt som jag tränade, men det var svårt att hänga med, eftersom det bara spelades musik och inte fanns nån berättarröst.
 
Övningarna får bra betyg, men resten av dvd får knappt godkänt. Men jag ska fortsätta med detta programmet, 15 minuter om dagen har man ju!
 

Taggar: 15 minutersträning, Paolo Roberto;

Kommentera inlägget här :