Projek Hälsa

publicerat i Projekt Hälsa;
En summering av veckan som gått;

  • 1 BodyPump-pass
  • 1 Box-pass
  • 1 ridlektion
  • 1 promenad (50 min)
När jag summerar det så, så blev jag faktistk väldigt nöjd över mig själv! Det enda som fortfarande är surt är att jag missade ett BP-pass, men det tänker jag ta igen i veckan som kommer. Men jag ska ta det lite försiktigt med magmusklerna. Man kan väl konstater att de var lite överansträngda kanske. De är ju inte längre vana vid att jobba så hårt, men det tänker jag ändra på!
project six pack ;-) hahaha

Jag har för övrigt börjat räkna kalorier bara för att få koll på hur mycket jag egentligen äter. Efter några dagar kan jag konstatera att jag ligger på lika mycket in som ut, vilket betyder att jag varken går uppåt eller neråt. Och eftersom jag vill gå neråt, så är ju detta inte så bra, så det jobbar jag på att ändra just nu. Jag har fortfarande problem med det där jävla godiset.
I've got a baaad sweet tooth...or should I say chocolate tooth?

Men godisintaget har minskat, men nu är målet att sluta äta på veckorna. Det ska jag klara!



Nästa veckas träning:

  • 2 BP-pass
  • 1 Box-pass
  • 1 ridlektion
  • 1 promenad

Kommentera inlägget här :