Sötaste Sand

publicerat i Allmänt;
Idag blev det en tur till Uddevalla för att bara va med Fia och så skulle Sand hoppa en clear round-tävling på sin hemmabana. Hon var så duktig lilla snäckan, fick en rosett att hänga på boxdörren. Hon har bara ridit över bommar tidigare och är aldrig hopptränad, hon är en dressyr-tjej. Hon startade på lägsta, 20cm, och fixade det galant!

Eftet henne så var det dags för E att byta häst till sin egen Cobra för att hoppa 90 och 100cm. De var så duktiga och så fina, men tyvärr rev de ut sig på ett hinder. Fruktansvärt tråkigt! Men de va så fina!

Nu är jag hemma igen och jag är vansinnigt trött i benen, förstår inte riktigt varför, men men. Försöker för övrigt gå in mina ridskor och de är inte så sköna efter några timmar, jag har skoskav! Nä, de skorna behöver användas ett år och så behöver de bli lite skitiga för att bli riktigt bekväma, men man kan inte begära för mycket av den prisklassen heller ;).

Lägger upp lite bilder här, för facebook bråkar med mig!


Framridning                     ååå...    ...skutt!


Sååå söt med sin rosett!


Cobras framridning

Tyvärr inga bilder från tävlingen, blir asdåliga bilder i ridhuset :(. Men vi avslutade dagen med att gosa lite i stallet. Speciellt Sanden ;).


Titta, säger Sanden, en ny goskompis! Hmm, har morsan en sockerbit kanske?


Snyggaste ormen nånsin!

Nu är jag helt slut, men laddad inför sista dagen på Sykes imorgon och det tackar jag Fia, Emma, Sand och Cobra för :).

Kommentera inlägget här :