Snart slut på det goda

publicerat i Allmänt;
Idag kom jag hem från min sista långtur på semestern och jag lovade ju att jag skulle dela med mig av lite bilder, så var så goda!

Hemma hos Marie:

Das Haus
Huset själv

Maria, Tilda, Theo och Sandra på gårdsplanen hos Marie och Johan.
Maria, Tilda och Sandra på  gårdsplan

Promenaddags
Promenaddags

Kossor!
Kossor!



Väl hemma i Borås igen, så for jag direkt till Hedared där jag inte lyfte ett finger och där det tydligen var trädgårdsarbete på gång.

Syster Sassa som trädgårdsmästare
Syster Sassa som trädgårdsmästare

Kameran anvädes inte så flitigt efter några glas vin, så jag har inga fler bilder därifrån den här gången. Ni får i stället kolla på bilder från min visit hos mamma, där det alltid finns trädgårdsarbete;

Trädgårdsarbete

Men vi hade kul också! Igår for vi på otaliga loppisar och kvällen bjöd på live-musik i Ed.

Trivselkväll i Dals-Ed. Det bjöds på musik från 50- och 60-talet och och en tur i raggarsvängen.



Kommentera inlägget här :