PH v. 4

publicerat i Projekt Hälsa;
Första veckan avklarad.

Sådär.

Jag tror att jag har fått alla konstiga matbehov ur mig den här veckan.

Början av veckan kommer jag inte direkt ihåg. Jag vände tillbaka dygnet för det var dagarbete som gällde för mig i torsdags och fredags. Det gick lite väl bra för jag vaknade kalaspigg på torsdagsmorgonen kl. 3 och gick upp lite efter fyra. Det var två dagar med regelbundna mattider och det kändes väldigt bra. Helgen betydde helt andra saker. 2 x McDonalds, 1 x Max och 3 x choklad.

I torsdags hade jag väldigt seriösa planer på att utforska danspasset på friskis, men de gick i stöpet när jag lade mig för att vila lite på kvällen. Jag somnade stenhårt och vaknade lite efter åtta, då passet skulle börja. Besviket. Fortsatte sova och gick upp kl. 5.

Första promenaden i år har inte heller den blivit av, men det ska jag åtgärda den här veckan. Likaså ska jag gå på friskis danspass i morgon (tisdag).

Vågen berättade även att jag gått upp 0,2kg den här första veckan. Detta ska jag också åtgärda.




Mål för v. 5

  • 1 friskis-pass
  • 1 promenad
  • Minst två frukter om dagen

Kommentera inlägget här :