Skön promenad

publicerat i Projekt Hälsa;
Nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar, lax med ris. Ska bli kanongott! Jag kom hem för ungefär en timme sen, efter en lång och skön promenad med Maria. Det är verkligen perfekt promenadväder idag. Vi var ute på Rya Åsar i Borås och gick väl i ungefär en timme och trekvart. Hade jag gått själv hade det bara blivit den vanliga halvtimmen här hemma, så det var kul att komma ut lite längre på en tjötpromenad. Backigt var det också, men vi kom fram till att man får snygga rumpor av det, så vi gick och gick och gick och tillslut så tog backarna slut.

Promenaden gjorde mig även på bättre humör, så jag är lite mer taggad för att jobba i natt. Jag hoppas bara att jag slipper riktigt otrevliga kunder. Men det är ju inte särskilt ofta man får kunder som man slänger ut, det händer nästan aldrig faktiskt.

Solen skiner, jag ska strax äta god middag och jag känner mig riktigt nöjd över den långa promenaden (även om man fick reda på att kondisen inte riktigt är som den ska) och jag är leeeedig imorgon!

Kommentera inlägget här :