Prinsessor och predikanter

publicerat i Med näsan i en bok;
Jag har precis upptäckt Camilla Läckberg och hennes helt fantastiska böcker! Hittills har jag läst de två första, Isprinsessan och Predikanten, och jag är väldigt imponerad. Sakna men säkert byggs intrigen upp och slår ut i en brakande final. Allt annat som tar tid från sträckläsning av böckerna är irriterande. Hon skriver på ett, för mig, nytt sätt och det är väldigt...eggande, i brist på annat ord.

Jag har haft hennes tre första böcker hemma i bokhyllan i säkert över ett år...snarare närmare två och inte förrän nu har jag tagit mig tid till att börja läsa dem. I kväll ska jag börja läsa Stenhuggaren, så stör mig inte i taxin!

Jag har hittat en ny favoritförfattare och Camilla Läckberg har fått ett nytt fan. Har du inte ännu läst hennes böcker så är ett tips att du börjar idag.

Länk till hennes blogg finns bland länklistan till höger.



Vad tycker du om hennes böcker?

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Tinuthiel:

mammas ex av isprinsessan ligger ju här på hyllan och väntar. borde kanske ta tag i den snart. :)

2:a kommentar, skriven , av Lina:

Lånar gärna böckerna nån gång!

Kommentera inlägget här :