Sockerdöden

publicerat i Med näsan i en bok;
Jag har aldrig tidigare läst något av Unni Lindell, men Ica Maxi hade rea (har fortfarande tror jag) på opcket böcker och Sockerdöden lät så spännande så jag var tvungen att köpa den. Den gick superfort att läa ut och den var precis så spännande som jag trodde!

I efterhand har jag förstått att detta var den åttonde boken i en serie om Cato Isaksen och hans team, där en av huvudpersonerna är Marian Dahle. NU VILL JAG LÄSA ALLA ANDRA BÖCKER I SERIEN OCKSÅ!!! Sådana där deckarserier blir som knark för mig. Jag är ju redan fast i Läckbergs, Åsa Larssons, Kallentofts, Viveca Stens och säkert fler jag glömt... Ja, just det! Ann Rosmans böcker också!

Så, vill ni ha en spännande deckare som utforskar det mörka hos människan, läs Sockerdöden!

Kommentera inlägget här :