Jobbplugg :)

publicerat i Allmänt;
Förmiddagslugnet på jobbet har tagit vid och jag tänkte göra lite sökningar på Tabellverket. Nån som har förslag på nån församling? Jag ska väl främst söka på Steneby (för att luska lite i släkten), men även Toarps (där jag är döpt) och så vill jag ta reda på vilken församling morfar är född i så att jag kan börja luska i hans släkt också.
Trots att kursböckerna inte är med kom jag på att jag faktiskt kan göra lite som harmed kursen att göra ändå :). Även om jag blir lite distraherad av radion som är på och kollegorna som siter runt mig. I vanliga fall vill jag gärna ha lite bakgrundsljud, men har får jag ingen riktigt ro. FUnkar bättre att läsa i bilen egentligen, men jag vill inte riktigt läsa en bokk just nu. Det känns som lite slöseri med tiden, i alla fall när man har annat att läsa.
Fan, gnäller jag mycket nu? Det är inte meningen!
Okej, första sökningen på g...spännande :)

Kommentera inlägget här :