Allmänt svammel

publicerat i Allmänt;
Kom ut ur duschen för en stund sen, välbehövligt kan man väl säga! Det är allt lite svettigt att mocka hagar...tre tunga skottkärror blir det. Och det är lite jobbigt fortfarande efter att jag flög av hästen härom dagen, men det är tusen gånger bättre än vad det var i förrgår och bättre än igår. Jag har till och med jobbat idag! Det var bara svårt att komma ur bilen ibland och när jag åkte hem i kväll så gjorde väldigt ont i vänster höft, men inte alls som det har gjort tidigare, utan ett nytt ont. Men men, nu känns det ju inte i höften! Bara i ländryggen å neråt när jag böjer mig ibland.

Nu är jag trött i alla fall. Det är väldigt skönt att få bli fysiskt trött måste jag säga. Jag sover bättre, jag tror det beror på det i alla fall, och jag mår i allmänhet bättre. Ibland önskar jag att dygnet hade lite fler timmar och att jag inte blev fullt så trött, men jag får väl lära mig att bli sjukt effektiv de timmar som jag är vaken helt enkelt ;).

Just nu är jag väldigt sugen på en apelsin och jag har apelsiner här hemma, MEN JAG ORKAR INTE SKALA!!! Det känns väldigt segt just nu, så jag tar ett äpple i stället! Det tredje för dagen tror jag... bättre än godis är det i alla fall!!

Hmm...eftersom jag verkligen inte skriver nåt vettigt, inte för att jag brukar det, så tänker jag säga god natt till er nu :). Sov gott mina vänner!

Kommentera inlägget här :