Fattigskogen -mina intryck

publicerat i Allmänt;
Inför lägret var jag allt från galet förväntasnfull, jättenervös, livrädd och glad. Sicken berg- och dalbana! Som jag nämnt tidigare mötte jag upp Mikaela på flyget och med alla känslorna utanpå fick jag en jättekram som sa att lägret kommer bli hur bra som helst!
 
Hur kan man göra annat än att trivas? :)
 
En dag, minns inte vilken nu fick vi besök av Dödergök, vilken härlig tjej! En stor inspirationskälla, både när det kommer till garn och stickning, men även när det gäller att leva hållbart för miljön.
 
 
 
 
 
Flera gånger under dagarna fick jag höra att det var roligt att just JAG hade kommit till lägret, vilken ego-boost! Jag är fortfarande lite överväldigad och det känns som om det är först nu som den värsta saknaden försvunnit. 
 
Snart hoppas jag att jag kan träffa två av mina stugpolare, för de bor ju jättenära, i Göteborg! Mor och dotter, Elisabeth och Ida från Borås hoppas jag att få träffa på stickcafé till hösten! Å kära VisaLisa, dig kommer jag och våldgästar när du minst anar! ;)
 
Jag önskar att jag kunde hälsa på er alla på studs, men tillsvidare så bor ni i mitt hjärta <3.

Kommentera inlägget här :