Eftermiddagsfix

publicerat i Allmänt, Pyssel å sånt;
Fixat lite ärenden nu på eftermiddagen, bland annat så köpte jag "Vår kokbok" som är en del av kurslitteraturen till den nya kursen som jag läser nu, Livsmedelsvetenskap. Suktade lite efter en ny virkbok som jag såg kommit ut nu, Virka Mera av Paula Hammerskog -den verkade jättebra, så den finns på önskelistan nu!
 
En annan kul nyhet är att Panduro Hobby ska öppna igen i Borås, denna gången i centrum, på Österlånggatan, och inte i Knalleland där butiken legat förut.
 
Allt detta medan solen sken och värmde, gick med öppen jacka och trots det tyckte jag att det var väldigt varmt -våren är hääääär! (ropar jag lite försiktigt).
 
Förresten, så känns det lite, lite att jag gjorde en styrkecirkel igår. Tror jag ska testa dvdn med Paolo Roberto som jag fick med tidningen ToppHälsa för ett tag sen -utvärdering kommer senare i bloggen!
 

Taggar: Kokböcker, Panduro, Paula Hammerskog, ToppHälsa, Virka Mera, Virkböcker;

Kommentera inlägget här :