App-test och lite är bättre än inget

publicerat i Projekt Hälsa;
Idag har jag varit sur hela dagen, eftersom jag försov mig till första skoldagen på ganska länge -bläääää på det!!! Men jag har skrivit en liten "komihåg-lista" för att få vardagen att fungera så bra som möjligt och jag tror på den!
 
Idag testade jag appen "MapMyWalk" och den fungerar riktigt bra, men jag är lite besviken på att den inte mätte i kilometer som jag valde i början. Men miles går ganska bra det också. Appen räknade ut tid, tid per mile och höjdskillnad på promenaden.
 
Jag var bara ute i 18 minuter -segt som satan idag, men jag var i alla fall ute! Och när jag kom hem så gjorde jag en kort styrkecirkel för rygg, mage och bröst. Det heter ju att lite är bättre än inget och det får duga idag!
 
Nu ska jag plugga vidare ett litet tag sen blir det soffläge! Kram på er!

Taggar: appar, powerwalk, promenad;

Kommentera inlägget här :