Hemlisbyte :)

publicerat i Pyssel å sånt;
Idag kom det ett stoooort brev på posten till mig :). Eller ett paket var det ju. Jag är med i en virkgrupp på facebook och en tjej organiserade ett garnbyte där. Det kluriga med det här bytet är att vi inte vet vem som har skickat paket till oss. Det enda vi har kunnat göra är att lämna ledtrådar om vilka vi är eller vem vår "hemlisvän" är. Allt har varit väldigt roande.

Jag troooor att jag gissat rätt på avsändare, men det återstår att se ;).

Det här är i alla fall det jag fick i mitt paket;



En ljudbok, tre nystan bomullsgarn, smaksatt kaffe, en söt häst och en mönsterpärm :). Eller det är nog snarare en inspirationspärm, för i den fanns mönster, recept och en massa annat kul :). Jag är jättenöjd, tack så hemskt mycket!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mådde:

Ha Ha ja du gissade rätt....hoppas du får glädje av sakerna som var i paketet, de är ju SÅ svårt att veta även om man vet en del genom hemlisfrågorna och kikande i din blog. Nu får du fortsätta och sätta in dina egna alster i pärmen, och receptet på din egen limpa

KRAM från Måd

Kommentera inlägget här :