Hmm...redan natt, va hände??

publicerat i Allmänt;
Trött i ögat nu. Trots sovmorgon, så är jag helt slut nu. Vart 17 tog tiden vägen idag då??? Frukost, lite plugg, sen blev det en tur i skogen med Zoéga och Fia på LaVazza. Det enda jag konstaterade från det var att jag verkligen behöver sitta och nöta grunder i ridhuset. H bestämde även i dag att LaVazza ska få flytta till Lyckans, så nu får jag en häst som jag kan rida på! Så superkul! Även om jag tycker att Z är lite roligare (och bitchigare ;)), men L och jag -det kommer bli kanon!

Jaja, väl hemma så blev det lite pyssel till hästarna, en väldigt sen lunch (kl 17!!!!!) och eftersom jag blev lite rastlös en stund så tog jag in Lady för att preppa henne inför Fias tömkörningspass, hon gick såå fint! Fram till 21 så stod jag i stallet och behandlade L och L, trodde verkligen inte att det skulle ta tre timmar, men så kan det gå! Himla tur att jag har världens bästa take-away-ställe 30sekunder från mig, annars hade jag bara käkat mackor till middag idag.

Nänä, nu är det natt för lilla mig! Sov gott alla vänner, imorgon blir ännu en dag i hästens tecken! :) En liten fågel viskade att det blir hopplektioner för Svenshögen-tjejerna här, så då vet ni vart jag kommer att befinna mig ett par timmar ;).

Gör en bra helg hörrni! :)

Kommentera inlägget här :