Funderingar

publicerat i Allmänt;
Jag vet inte hur ni gör när ni har en hel massa att fundera på, men jag gör det oftast bäst när jag skriver och bara låter tankarna skriva själv. Vad det blir av det, det har jag ingen aning om, men jag brukar ha lite mer koll på läget efteråt. Men nu funkar inte det... De timmarna jag tillbringade med de fina hästarna igår var tankebefriande. Jag fokuserade bara på det jag gjorde.
Wallen står inte direkt still när man behandlar honom, men han var så duktig igår. Med låg, låg röst pratade jag med honom och det verkade lugna honom. Han var så nöjd när vi var klara :). Och sen var det Lejjans tur, men hon sover mest hela tiden, men hon stretchade loss ena bakbenet mot slutet :).
Anyway... Jag får inte riktigt ordning på tankarna och det är fruktansvärt jobbigt just nu. Det är till och med svårt att formulera orden, det är liksom svårt att klä känslorna i ord. Hur ska man kunna förklara nåt då?
Men himla tur att S kommer hem idag, så att kan bubbla ur mig allt i ett kaos och sen få nån reda i det. Det funkar också förresten. Att prata med nån som är lika puckad som en själv ;).

Kommentera inlägget här :