aldrig som man tänkt sig...

publicerat i Allmänt;
Dagen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig, men fick en del pluggande gjort i alla fall. Det ska jag strax fortsätta med. Egentligen ska jag sitta på en hästrygg nu och bli drillad av Fia, men regnet satte stopp för det :(. Istället åkte jag till stallet och pratade med Twiggy i hennes box, medan en och annan tår fälldes. Släppte sen ut henne till sina polare som gnäggade på henne, men hon stod kvar länge med mig, hon är söt den.

Jag hoppas att de fixar till ridhuset, så att vädret inte behöver vara en faktor. Jag tänker till och med erbjuda mig till att röja upp där! Ska nog dit på måndag och rida för Therese, kan ju alltid leta reda på nån som jobbar där då ;).

Jag är fortfarande nere för att jag inte hittar nåt jobb i uddevalla och det blir jobbigare och jobbigare att bo hemma...jag vill bara försvinna! Jag pluggar nu i alla fall, det är nåt positivt!

Jag är jävligt osocial, men så är det just nu.

Dessutom är jag jävligt trött, men det är jag ju jämnt, tror nästan att jag ska sova snart.

Kommentera inlägget här :