Odin <3

publicerat i Allmänt;
Det finns en liten (han skulle döda mig om han visste att jag skrev "liten") grabb som har en alldeles speciell plats i mitt hjärta. Han är sju och ett halv år, studsar upp klockan 6 varje morgon och är som en solstråle hela dagen. Ja, så länge som man ger honom mat i tid så ;). Annars brakar helvetet lös!

Vi spelar fotboll ihop, bakar sockerkakor, spelar bakugam (eller va 17 det nu heter!), kollar på SvampBob, upptäcker konstiga träd i skogen eller så bara myser vi. Tänk dig en liten skit som kommer och sätter sig i ens knä för att han kan eller som tycker det är dööötråkigt när jag och mamma ligger i sängen och kollar på tv och då helt sonika hoppar upp i sängen och tar mina glasögon.

Den lille skiten delade jag hus med större delen av förra året och ibland saknar jag honom galet mycket, trots att han är en busunge av stora mått ;). Dessutom blir jag lika fascinerad varje gång han säger nåt som får mig helt mållös, och det är ofta!

Ikväll ringde godingens mamma och sa att han hade frågat efter mig. Sötnosen!


Min lilla extrafamilj! <3

Kommentera inlägget här :