Det där med träning...

publicerat i Allmänt;
Jag borde verkligen ta tag i träningen nu, men JAG VILL INTE!!! Seriöst alltså. Anna är så bäst att hon kör body pump på tisdagar under sommaren, men jag har bara varit på ett pass, vilket var första passet efter olyckan och jag var livrädd hela timmen. Om jag ska va helt ärlig så är ridning den enda träningen jag vill ägna mig åt just nu.

För tillfället är jag trött på de där förbannade promenaderna. Eller rättare sagt, jag är trött på att alltid gå ensam. Jag saknar tjötiga promenader med vänner och jag saknar faktiskt att va ute med Uffen.

Men för att avsluta lite positivt. Jag och "min" ridlärare har bestämt att vi ska rida ut v. 32, när hennes läger är över och det ska bli kanonkul! Och nåt annat som jag verkligen ser fram emot är att jag snart kommer att börja rida bästa Sand en gång i veckan i Uddevalla. Det ska bli fantastiskt kul! Så mer ridning står faktiskt på schemat...jag får bara lite abstinens när det dröjer allt för länge. Energin jag får efter ett ridpass är otrolig!

Kommentera inlägget här :