En rak höger

publicerat i Projekt Hälsa;
Nu har jag nästan precis kommit hem från ett till träningspass. Idag var det Box på schemat. Det är verkligen jättekul! Andra passet idag och i tredje övningen, på första armhävningen spräckte det till i magen så att jag inte visste vart jag skulle ta vägen...jag tror att jag sträckte en magmuskel. Inte samma som förra gången, på andra sidan nu. Enda skillnaden är att det gör mycket ondare idag.

Anyway... Jag körde klart passet, men det var lite surt att inte kunna köra fullt ut, eftersom det gjorde för ont :(. Fast jag kunde fortfarande slå. Det var bara burpies (upphopp) och magövningar (nähä?!) som gjorde ont. Det andra kunde jag göra, menn jag kände att det gjorde ont hela tiden. Det gör det nu också, och nu ligger jag nästan ner.

Idag var de fler på passet och det var kul, eftersom det bara var ett par och jag med tränaren förra gången. Det funkade det också, det va kanon att köra med tränaren, men fick en riktig kanonpartner idag också!

Bokat för nästa vecka också :). Och imorgon är det Body Pump och på fredag ridning. Skönt att ha lite att göra ;). Men jag ska va försiktig imorgon, för rida ska jag absolut göra på fredag, det finns inte en chans till att jag missar det!

Hoppas ni inte försvinner där ute i snön!

Kram på er

Kommentera inlägget här :