trött...

publicerat i Allmänt;
Det här har jag egentligen vetat länge, men jag funkar verkligen inte utan sömn och regelbundna matvanor. Den här veckan har jag sovit minimalt och i stort sett bara ätit en gång om dagen, och då inte särskilt mycket, faktiskt mindre än vad jag brukar äta till en portion middag.

Resultatet? Jo, jag börjar gråta hejdlöst åt precis allt, men aldrig så att nån ser... Dessutom känns det värre nu när jag lägger ner hela min själ i att hitta ett jobb i Uddevalla och det inte händer nåt. Fast idag fick jag förresten ett svar från kommunen i Uddevalla. De har fått min ansökan och kontaktar personer under vecka 34 för intervjuer. Hittills har jag aldrig sumpat en intervju, så jag håller tummarna!!!

Satans vad trött jag är, ändå sov jag faktiskt tre timmar på dagen idag, fast det blir ju ändå bara 5 timmar totalt... Jaja, nu ska jag titta på en film tror jag...

Kommentera inlägget här :