idiot

publicerat i Allmänt;
Trött som fan, men ungarna kom till skolan idag också. Det är ju alltid positivt. Den sista tjejen jag kör är en liten blyg en, som precis börjat ettan. Hon sjunger mest hela vägen till skolan. Söt som få :).

Jag skulle byta bil i morse, då en annan chaufför behövde ha en fungerande taxameter i bilen, så jag gick upp kvart i fem, efter 4 timmars sömn. Jag blev ju verkligen överlycklig när den andra, sura chauffören ringde tio över fem och undrade om jag var på väg. Han har inte haft nåt att klaga på sen i våras, men ändå ska han ringa för att bara gnälla. Just då stod jag och knöt skorna. Väl i garaget drämde jag nyckeln i bordet och fick kommentaren "Blev du sur när jag ringde? För det kommer jag göra varje morgon." Jag vräste tillbaka och han började jobba och jag fördrev tiden så gott jag kunde tills klockan blev halv sju, då mina morgonkörningar började.

Kan ju tillägga att den chauffören fortfarande är sur för att jag vägrar göra som han begär och i stället lyssnar jag på vår chef. Han har vart sur sen i Mars ungefär och är vanligtvis väldigt roande, men inte TIO ÖVER FEM PÅ MORGONEN! Speciellt inte när telefonen väcker resten av huset.

Nu ska jag äta frukost och kanske sova nån timme till.

lonely, pissed, tired and sad...

Kommentera inlägget här :