Sa du Fritsla?

publicerat i Allmänt;
Ni undrar varför jag ska flytta två mil från Borås, ja, till och med mer än det. Jag visste inte att detta, för jag är i Fritsla nu, underbara ställe fanns, men helt plötslig blev det en stor del av mitt liv. Lääänge funderade jag på om jag skulle flytta, ingen visste att jag tänkte på det. Ingen. Och en kväll, på väg i taxin till Alingsås kom svaret. Då kändes allt bara väldigt bra. Just nu sitter jag i Fias goa soffa och bara är en stund innan jag ska ut och jobba.

Här ute kan man bara va. Det vägde tungt i mitt beslut. För det var MITT beslut, oavsett vad en del verkar tro, så var det mitt beslut. Så länge det känns rätt för mig, så länge jag mår bra och så länge jag trivs så tänker jag va kvar här. Jag behöver lugnet som finns här.

Nu ska jag ta med Uffen på en kort promenix, även det en go del av livet i Fritsla.

Puss vänner

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lina:

Hej tjejen! Vi får ta och hälsa på dig nån gång nu i sommar (fast vi har ju inte semester förrän i augusti). Jag förstår precis varför du flyttar och du gör helt rätt!!! Kram kram

2:a kommentar, skriven , av Chrisse:

Tack, va du är gullig :) Augusti passar jättebra...flyttlasset går då ;) hehe. Vore kanon att träffas nån dag, vi får höras snart! Kram

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

hejhej=) kikar in

4:e kommentar, skriven , av SHEER BLONDES:

Hej!

På våran blogg testar vi skönhetsprodukter & ger tips.



Ta jättegärna en titt & hoppas det är OK att vi lämnar en kommentar!



Puss/ Alicia & Tessie

SHEER BLONDES

5:e kommentar, skriven , av Marie:

Förstår dig precis! Fritsla är toppen. Du får pussa på min pålle om du går förbi hans hage!

Kram

Kommentera inlägget här :