Struntade i omvärlden

publicerat i Allmänt;
Igår var en väldigt bra dag. Jag var på Maxi och storhandlade och det var verkligen behövligt. Jag fyllde på överallt hemma och så köpte jag ett par saker som jag aldrig brukar göra heller. Chili- och vitlökssås, färsk chili och risnudlar. Alltid kul att pröva nåt nytt! Så nu är det fullt i både kyl, frys och skafferi igen, riktigt skönt!

Eftermiddagen spenderade jag på en gård utanför Fritsla/Seglora nånstans. Riktigt underbart var det! Vi satt i en hage och fikade medan hunden sprang som en galning och lill-hästen tiggde kaka. Solen sken, fåglarna kvittrade och allt var bara så bra. Sen red jag på en jättehäst också. 174cm var hon, hööögt! Lite scary till en början, men sen så gick det bra och det var definitivt inte sista gången jag är där och rider. Titta, jag har bildbevis!


Uffe leker och är glad och minihästen i jättenärbild!


Fia värmer upp och en kort tjockis på en jättehäst.


Uffe leker med Mini.

Jag hade inte med mig telefonen på hela dagen och det var jätteskönt. Jag stängde helt av omvärlden och bara var.

Sen shoppade jag lite i Fritsla också. En jättefin, unik kofta, en fin t-shirt från Svea och en jättefin tunika som kommer att användas på TaxiLisas fest nästa lördag.

Kort sagt, en underbar dag.

Kommentera inlägget här :