PH uppdatering

publicerat i Projekt Hälsa;
Det var ju ett tag sen jag updaterade hur det går för mig, så här kommer en liten snabbuppdatering, medan jag väntar på att badkaret ska fyllas med vatten och doftande skum.

De senaste tre veckorna har vågen visat mest upp, jag har inga exakta siffror på hur mycket upp det har varit, men lite drygt ett kilo kanske. I dag var vägningen mycket trevligare, vågen visade nämligen på minus 0,3kg från vad det var sist jag vägde mig för bloggen. Nästan nere på 92 blankt nu, bara två hekto kvar! Det var längesen vågen stod så lågt...vilket egentligen inte är lågt, utan väldigt mycket till min längd (163,5 cm), men det går i alla fall åt rätt håll!

Jag och TaxiLisa har utmanat alla våra kollegor till Linné Marathon Walk, som går av stapeln den 10e maj. Ganska snart, men vi satsar hårt och tycker att detta ska bli riktigt kul! Nån mer som vill hänga på?

För övrigt så äter jag alltid frukost nu. Det kanske är nåt som ni andra alltid har tagit för givet att man ska göra, men för mig så har det inte alltid varit så. Väldigt positivt med andra ord.



Elisabeth
Här har vi TaxiLisa i den sedvanliga gula "nu är det promenaddags-jacka"


Jag kom ganska precis hem från en dag med TaxiLisa. Vi var ute och gick på Rya Åsar, 6km blev det idag. Efter det så var det serverad middag hemma hos henne, Lammköttet hade lagat supergod middag. Innan jag kom hem var jag och inhandlade lite förnödenheter, som till exempel ägg och knäckebröd...och självklart lite frukt!

Nu ska jag undvika att somna i badkaret!

Kommentera inlägget här :