Frukost

publicerat i Projekt Hälsa;
God morgon på er!

Japp, håller med om att det är väldigt tidigt just nu. Eller i alla fall för mig...men jag har redan varit vaken i en och en halv timme. Så går det när man lägger sig i tid och somnar direkt. Bara en timme kvar tills jag ska börja jobba, så nu är det dags för frukost.

Två mackor med kokt ägg och så en frukt efteråt. Det känner jag mig ganska nöjd med tror jag. Men det är lite tråkigt.

Anledningen till det tidiga blogginlägget är att jag vill ha en massa bra tips på olika sorters frukost. Så kommentarbomba det här inlägget med massor med roliga tips till mig!

Nu ska jag äta!

Om jag överlever att jobba dag så återkommer jag.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Marie:

Gröt står man sig bra på!

2:a kommentar, skriven , av Marie:

Gröt står man sig bra på!

3:e kommentar, skriven , av Lina:

Fil med färskt äpple i bitar, kanel, solrosfrön och pumpakärnor! (min standardfrukost numera)

Eller riktigt lyxigt: Grova mackor med majonäs, kokt ägg och avokado. Hmm nästan nyttigt iaf :-) men gott!

sedan finns det massor av olika juicer att dricka till.

Kommentera inlägget här :