Frustrerad!

publicerat i Projekt Hälsa;
Jag vill åka till McDonald's och köpa en stor, flôtig hamburgare, allra helst en McTasty...den största och fetaste av dem alla. Jättesugen på McDonald's-mat är jag! Jättefrustrerande. Det är så lätt att ta bilen och åka iväg och köpa. No one will know...liksom.

I stället så sitter jag här med en banan och ett glas vatten. Wohoo...typ. Inte alls vad jag vill ha ju! Dessutom, för mig, är klockan inte mer än lite efter sex på kvällen. Jobbade till 6 i morse och landade väl i sängen nån gång vid sju...vaknade klockan 14, hade glömt att ställa klockan. Dumt. Ska i alla fall försöka somna innan tre i natt.

Jag vill ha en hamburgare! Nu!

....och pommes frites (eller hur man nu skriver det)...flôtiga och salta ska de vara.

Nä. En annan dag.

Det jobbiga är att inte kunna få ro till att göra nåt annat i längre än fem minuter, utan att tänka på hur gott det skulle vara med en hamburgare. Jag beter mig som en junkie. Det här måste sluta.

Säg nåt som distraherar mig! Fort! Nu!

Man kanske skulla ta och titta på Super Size Me igen? Nån som vill joina?

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Camilla:

Hehe, det där känner jag så väl igen. Men vad duktig du var som inte gav efter! Det är inte lätt alla gånger det faktiskt. :) Kram.

2:a kommentar, skriven , av Aniara:

Jag har inte sett "Supesize Me" än... bara läst boken :)

Kommentera inlägget här :