V. 43

publicerat i Projekt Hälsa;
Vågen visade på minus ett hekto, så har hållt mig på ett stabilt läge veckan som gått. Måttbandet runt midjan visade minus en centimeter, så det är bara positivt!

Det blev en 5-kilometare på Kransmossen och sen inget mer. Om man då inte räknar med den lite vilda och okoordinerade buggen i lördags natt.

Maten förra veckan var okej, vad jag kommer ihåg i alla fall. Inte mycket godis och jag hamnade "bara" på McDonalds två gånger, med ursäkten att jag inte ville äta kall mat (och korven på Statoil räknas aldrig med när jag ska komma på vad jag ska äta på jobbet) och alla andra ställen hade stängt. Med morötter och vatten till hamburgaren blir det ju i alla fall nyttigare än vad det skulle blivit om jag hade gjort som jag gjorde innan jag började med PH.

I lördags var det party! Jag hade verkligen kanonkul och så har jag kommit fram till att lakritsshots är en ny favorit hos mig!

Lägger upp lite bilder från den kvällen lite senare i veckan.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av eliabeth:

tjenare....nu tar vi det lugnt med bilder va..kramar.........

2:a kommentar, skriven , av Maria:

Allt verkar ju gå bra!! Vi får förresten ses nån dag! Jag är hemma i Borås 10-11/11 om du har lust att typ ta en promenad eller ett friskispass! Jag har förresten köpt singstar schlagers om du är sugen!! Kollade upp Trettondagsafton på stadsteatern och den har inte premiär förrän första december så vi har ialla fall inte missat den! Vi hörs!!

Kommentera inlägget här :