Missar

publicerat i Fyrkantiga ögon;
Det känns som om jag missar en jäkla massa bra tv-serier just nu. Ja, inte precis just nu, för nu jobbar jag. Men allmänt så. Sen att de flesta som jag vill se inte har släppts i Sverige än är ju en helt annan sak.

Exes & Ohs är en som jag vill se, men den har precis börjat sändas i landet långt borta. Cashmere Mafia är en annan serie...och South of Nowhere. Dante's Cove vill jag också se och så är jag inte i kapp The L Word riktigt än...inte heller Gilmore Girls, vill ju se hela sista säsongen. Sen så vill jag se Ellens DVD-licious, en massa roligheter. Closer är ju även det en bra serie, som jag inte sett mycket av.

Navy CIS
Weeds
Gray's Anatomy
Rome
Angels in America
Queer as Folk
Pushing Daisies
Life


Det finns så mycket att se! Ja, jag vet att jag är galen som gillar så här mycket tv...men jag får väl säga att det är ett intresse. Yep. Jag är dessutom inte ensam! På AfterEllen har Sarah och Lori en videoblog som är sååå bra! Den handlar just om tv-serier och filmer de kollar på...plus en massa annat. Bloggen kallas She made me watch that! och så har de även en spin-off som är så otroligt rolig; Who thought THAT was a good idea?

Här är senaste avsnittet:




Online Videos by Veoh.com

Skoj, skoj, skoj!


Kommentera inlägget här :