Kändisspaning

publicerat i Allmänt;
Igår var jag på flygplatsen (med taxin) och vet ni vem jag såg då? Ingen mindre än Sveriges kärleksguru, Tomas DiLeva. Jajjemän! Tja...det kan ju i och för sig varit en exakt kopia av DiLeva, men jag är ganska säker på att det var originalet. DiLeva-klänning, den var lila, och DiLeva-hår, i modell Jesus. Jodå, det var nog helt säkert DiLeva jag såg. Hade jag haft tankarna med mig så hade jag ju kunnat fråga efter en autograf...som jag sedan sålde dyrt på eBay, hehe. Nä, det var lite för mycket folk runt omkring honom, typ hans posse (uttalas påssii).

Han är nog den första kändis jag har sett på så nära håll, lite coolt. För man kan ju inte riktigt räkna alla kändisar, mer eller mindre kända, som har varit på Stora Torget i Borås och uppträtt på somrarna. Det har blivit en jäkla massa nu.
Hmm...undrar vilka som kommer i år?
Nån som vet?
Jag ska nog ta och ta reda på det, så jag vet vilka torsdagskvällar jag ska ta ledigt på.

På tal om sommaraktiviteter, så måste vi (tittar på polarna) hitta på en massa skoj i sommar! Spelkvällar, grillkvällar, Liseberg, Bullaren-besök och en massa annat kul!

Fler förslag?

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Maria:

Ja Ja!! Liseberg!! Det var så längesen sist!!!!

2:a kommentar, skriven , av Marie:

Ja vi måste träffas massor!

Kommentera inlägget här :