Goda mackor och sur bebis

publicerat i Allmänt;
Sitter hemma hos Hanna nu. Vi träffades i stan idag och åt lunch på Orion, som idag hade gjort supergoda mackor. Det blev brunch för min del...jobbade ju natten till idag...det fann ju inte nån som kunde tänka sig att svara när jag ringde och jobba i mitt ställe. Det var assegt på jobbet i natt...ingenting att göra över huvud taget. *tråk*

Träffade en jobbarpolare på Orion också! *vinke-vink till dig*

Stellisen är inte världens gladaste bebis idag...men det blir nog bättre om en stund.

Militären är här också. Vi ska grilla lite senare. Det ska bli väldigt trevligt! Ibland så måste man ju vara lite social också...jag är ju inte det särskilt ofta.

Torsdagskväll någon? Rydell & Quick på stan!

Återkommer med bilder ikväll!


070728

Eftersom datorn bestämde sig för att vägra ladda upp mina bilder sen den här kvällen kommer det inte nån uppdatering förrän idag.

Stella sov en stund och sen så var hon så glad, så glad!



Anledningen till att hon smajlar så kan vara att hennes morsa bestämde sig för att bli en temporär fågelskådare...



Men det var inte många ögonblick hon var där uppe, nähe då. Men som hon sa, den där bilden är jäkligt klockren!

Tar och avslutar med en bild på den coola efterrätten vi åt som Militären fixade så fint!

Kommentera inlägget här :