The lesbians rule the world

publicerat i In Chrisse's stereo;
Eller i alla fall Oscarsgalan.

För det första, Ellen (DeGeneres) var värd för Oscarsgalan. Melissa vann, pussade på frugan Tammy och tackade sina barn och världen. Queen Latifah var där, Portia de Rossi var där och Jodie Foster.
Who needs the rest?


Det allra bästa var ju att Melissa vann. Det var hon, Dreamgirls x 3 och Cars som var nominerade och hon vann!
188328-3

Dessutom så träffade jag det första fanet av Melissa som var kille härom natten. Jag spelade mina blandskivor i bilen och han tyckte att det var kul att nån spelade musik som var riktigt bra! Det gjorde hela min natt!


Nu ska jag jobba. Fortsätter denna bloggen senare :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Maria:

Va är Jodie Foster gay det visste inte jag... Men å andra sidan vad vet jag!

Kommentera inlägget här :